Oferta

DLACZEGO WYSTĘPUJEMY W DUECIE JAKO KONFERANSJER ORAZ DJ?

Większość średnich i dużych przedsięwzięć weselnych jest organizowana w miejscach które trzeba zaadoptować do takiego wydarzenia.  Stworzenie komfortowego, dobrze nagłośnionego i oświetlonego, przyjaznego zabawie miejsca to często praca na kilka godzin. „Wtopienie” infrastruktury sprzętowej w aranżacje pomieszczenia to także pracochłonne zajęcie. Szczególnie kiedy potrzeba przygotować dwie sale, jedną do zabawy i drugą do spędzenia wspólnie czasu i rozmów. Tego nie da się wykonać dobrze w pojedynkę. Jeszcze trudniej jest wtedy, kiedy przygotowujemy miejsce zabawy w wyznaczonym, bardzo krótkim czasie związanym z porządkiem prac obsługi np. hotelu. No i rzecz chyba najważniejsza to poziom artystyczny przyjęcia. Praca za konsoletą nie odbywa się u nas kosztem integracji z gośćmi na parkiecie. Konferansjer oraz DJ uzupełniają się cały czas.

Z tego miejsca – stworzyliśmy takie (przesuń myszką zdjęcia)

DLACZEGO TEAM?

Pracujemy w zespole, aby szybkość i jakość oferowanych przez nas usług stała zawsze na najwyższym poziomie.

Oferujemy nagłośnienie i oświetlenie indywidualnie dobrane do wielkości sali i życzenia klienta. Jesteśmy  w stanie zapewnić  dodatkowe zewnętrzne nagłośnienie miejsca wydarzenia czy ceremonii.

W razie potrzeby instalujemy dodatkowe dogłośnienie a czasem i oświetlenie drugiej sali.

Oświetlenie architektoniczne dwóch sal oraz np. przejścia między nimi – takie realizacje mamy za sobą. Zaślubiny w parku, a uroczystość w dwóch salach? Nic prostszego – z naszego sprzętu zbudujemy dla Ciebie 3 autonomiczne zestawy nagłośnienia.

Często wspieramy technicznie, zapewniając właściwe warunki sceniczne różnego rodzaju wykonawcom i zespołom. Stronę techniczną imprez opieramy zawsze na sprzęcie wiodących marek.

Do każdego muzycznego wydarzenia podchodzimy indywidualnie. Jesteśmy grupą którą tworzą DJ-e, konferansjerzy i specjaliści od niebanalnego podejścia do organizowanych imprez. W kwestii wesel doskonale rozumiemy przekonanie, że nie zawsze musi być nowocześnie, ale zawsze musi być niepowtarzalnie. Może być nowocześnie, ale bez nadęcia a jeżeli tradycyjnie to nie znaczy, że przaśnie. Dlatego wcześniej dokładnie omawiamy szczegóły i ustalamy scenariusz wydarzenia oraz to jakie oczekiwania mają zostać spełnione.

Dokładamy wszelkich starań do organizacji i przebiegu tak wiec konieczne jest minimum jedno a czasem nawet dwa spotkania.

Mamy za sobą kilkanaście lat doświadczeń i dziesiątki poprowadzonych przyjęć weselnych. Bez problemu odnajdujemy się zarówno w atmosferze wiejskiego klepiska jak i wielogwiazdkowych hoteli. Stosownie do pomysłu przyjęcia dobieramy repertuar muzyczny i oświetleniowy a także starannie przygotowujemy zabawy dla gości (jeżeli są pożądane).

Jeżeli wymaga tego sytuacja to na galowo w najbardziej prestiżowych miejscach, innym razem plenerowo, na łące lub na przysłowiowym „klepisku”.
Dodatkowo, mamy możliwość zapewnienia tzw. ciężkiego dymu np. na okoliczność pierwszego tańca lub podkreślenia innego momentu imprezy.

Naszą ofertę, kierujemy do każdego kto chciałby zorganizować zabawę ze światłem i muzyką, konferencję, bal, event lub spotkanie w plenerze.

Jeżeli planują Państwo zorganizowanie imprezy – my możemy ją oświetlić, nagłośnić i poprowadzić. Zawsze służymy pomocą i doświadczeniem, proponujemy i doradzamy. To wszystko pozwala na stworzenie niepowtarzalnego klimatu realizowanego dla Państwa przedsięwzięcia.

Cenę naszych usług zawsze ustalamy indywidualnie. Do jej określenia potrzebujemy jednak kilku istotnych informacji.

Oferujemy

AKTYWNE NAGŁOŚNIENIE o różnej wielkości oraz mocy (300W – 1000W RMS) w połączeniu z subwooferami 15’, 18’ (900W – 1200W) a także opcje aktywno-pasywne – konfiguracje dobieramy w zależności od  wielkości nagłaśnianej powierzchni i warunków ich pracy (wewnątrz lub na zewnątrz pomieszczenia)

MIKSERY Dj-skie (Pioneer, Denon, ) a także wielokanałowe kompaktowe konsolety mikserskie (Soundcraft, Reloop)

MIKROFONY przewodowe i bezprzewodowe

OŚWIETLENIE  architektoniczne, wewnętrzne podkreślające klimat wydarzenia, głowice ruchome LED (30W – 60W) efekty świetlne, reflektory sceniczne (300W -1szt.) sterowniki DMX.

A TAKŻE – Wyrzutnie dymu, statywy mikrofonowe, projektor z ekranem do prezentacji lub  karaoke oraz syntezator Roland  dla najbardziej utalentowanych 🙂